
- Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje..
Nic trudnego! Wystarczy, że na górze strony klikniesz w lupkę i wpiszesz nazwę towaru, który Cię interesuje 😊
- Czy zakupy na stronie robakizpaki.pl są bezpieczne?
Oczywiście! Korzystamy z certyfikatu SSL, który zapewnia bezpieczeństwo dla przesyłanych danych i ich szyfrowanie.
- Jak sprawdzić status zamówienia?
Po zalogowaniu się do swojego konta, wchodzisz w zakładkę „Twoje zamówienia„ – następnie znajdziesz tam wszystkie dane na temat Twoich zamówień – tych bieżących, jak i archiwalnych.
- Nie pamiętam hasła do konta!
Wystarczy, że skorzystasz z opcji „Nie pamiętam hasła” – przekieruje Cię do zakładki, która pomoże Ci ustawić nowe hasło.
- Co, gdy w moim zamówieniu jest uszkodzony produkt?
Będziemy potrzebowali dwóch zdjęć – zdjęcie zewnętrznego kartonu z etykietą i zdjęcie zniszczonego produktu. Następnie podeślij je na info@robakizpaki.pl wraz z informacją. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły.
- Co, gdy brakuje jakiegoś produktu lub przyszedł inny, niż zamawiałem/łam?
Skontaktuj się z nami poprzez mail info@robakizpaki.pl bądź pod nr telefonu 667 104 105. Pamiętaj, aby poinformować nas o numerze Twojego zamówienia.
- Co, gdy potrzebuje fakturę ? Jak mogę ją uzyskać?
Wystarczy, że w uwagach do zamówienia, poinformujesz nas, iż potrzebujesz fakturę oraz podasz dane do niej. My wyślemy ją wraz z zamówieniem.
- Jaki jest czas wysyłki towaru?
Zamówienia złożone do 11:30 wychodzą tego samego dnia – to oznacza, że na 99% będziesz miał/miała je u siebie na kolejny dzień roboczy (wszystko zależy od kuriera) 😊