do kasy suma: 0,00 zł
Pytania i odpowiedzi
  1. Nie mogę znaleźć produktu, który mnie interesuje..

        Nic trudnego! Wystarczy, że na górze strony klikniesz w lupkę i wpiszesz nazwę towaru, który Cię interesuje 😊

 

  1. Czy zakupy na stronie robakizpaki.pl są bezpieczne?

        Oczywiście! Korzystamy z certyfikatu SSL, który zapewnia bezpieczeństwo dla przesyłanych danych i ich szyfrowanie.

 

  1. Jak sprawdzić status zamówienia?

        Po zalogowaniu się do swojego konta, wchodzisz w zakładkę „Twoje zamówienia„ – następnie znajdziesz tam wszystkie dane na temat Twoich zamówień –                  tych bieżących, jak i archiwalnych.

 

  1. Nie pamiętam hasła do konta!

        Wystarczy, że skorzystasz z opcji „Nie pamiętam hasła” – przekieruje Cię do zakładki, która pomoże Ci ustawić nowe hasło.

 

  1. Co, gdy w moim zamówieniu jest uszkodzony produkt?

        Będziemy potrzebowali dwóch zdjęć – zdjęcie zewnętrznego kartonu z etykietą i zdjęcie  zniszczonego produktu. Następnie podeślij je na                                            info@robakizpaki.pl wraz z informacją. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy szczegóły.

 

  1. Co, gdy brakuje jakiegoś produktu lub przyszedł inny, niż zamawiałem/łam?

        Skontaktuj się z nami poprzez mail info@robakizpaki.pl bądź pod nr telefonu 721-704-702. Pamiętaj, aby poinformować nas o numerze Twojego                                    zamówienia.

 

  1. Co, gdy potrzebuje fakturę ? Jak mogę ją uzyskać?

         Wystarczy, że w uwagach do zamówienia, poinformujesz nas, iż potrzebujesz fakturę oraz podasz dane do niej. My wyślemy ją wraz z zamówieniem.

 

  1. Jaki jest czas wysyłki towaru?

         Zamówienia złożone do 11:30 wychodzą tego samego dnia – to oznacza, że na 99% będziesz miał/miała je u siebie na kolejny dzień roboczy (wszystko                       zależy od kuriera) 😊

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl